دانلود فیلم رجب آرتیست می شود با لینک مستقیم

دانلود فیلم رجب آرتیست می شود با لینک مستقیم

دانلود فیلم رجب آرتیست می شود با لینک مستقیم + کیفیت بالا

دانلود فیلم رجب آرتیست می شود با ژانر کمدی متفاوت برای کاربران کنت موزیک

فیلم رجب آرتیست می شود با کارگردانی کیوان صادقی و بازیگری سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، محمد شیری، شهین تسلیمی، بیژن رحمانی، سحر ترابی و محمدامین غلامیاری کمدی ای است که در اردیبهشت سال ۹۳ کلید ساخت خورد و اندیشه این فیلم برای کیوان صادقی بود و تهیه کنندگی این فیلم را اسماعیل کردی به عهده دارد و این فیلم در آذر ماه سال ۱۳۹۳ به طورکامل تولید شد و در بهمن ماه به شبکه نمایش خانگی آمد.

داستان فیلم رجب آرتیست می شود از این قرار است که یک زوج جوان برای دستیابی به آرزو هاشان به شهر میایند که بازیگر شوند ولی به آنها نقش سیاهی لشکری میرسد و آنها ناگزیر از هرجا قبول میکنند و حالا خانواده هاشان که از این موضوع بیخبرند به تهران برای بازدیداز آنها میایند که….

اندکی درباره سحر قریشی:

سحر قریشی که در ۶ دی ماه ۱۳۶۶ متولد شد ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی با بازی و بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.در شاسنامه کاری او، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

وی سابقا همسر مهران ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

خلاصه فیلم : داستان فیلم رجب آرتیست می شود از این قرار است که یک زوج جوان برای دستیابی به آرزو هاشان به شهر میایند که بازیگر شوند ولی به آنها نقش سیاهی لشکری میرسد و آنها ناگزیر از هرجا قبول میکنند و حالا خانواده هاشان که از این موضوع بیخبرند به تهران برای بازدیداز آنها میایند که….

دیدگاه خود را بگذارید