گزارشی از کنسرت مهدی یراحی در سالن میلاد تهران

مهدی-یراحی

اولین کنسرت مهدی یراحی در سال جدید نهم مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، این خواننده پاپ در حالی روی صحنه رفت که بلیت‌های کنسرتش با استقبال خوب مخاطبانش ۴۸ ساعت قبل از شب کنسرت به اتمام رسیده بود. این خواننده پاپ اغلب قطعات آلبوم جدیدش «مثل مجسمه» را اجرا کرد. مهدی یراحی پس از این برنامه آماده برگزاری تور کنسرت‌های مثل مجسمه می‌شود و قرار است در شهرهای مختلف ایران روی صحنه برود.

یراحی برای شروع کنسرتش قطعه «باید می‌شناختیم همو» را انتخاب و اجرا کرد. اعضای گروه هم از همان ابتدا حضور پرانرژی روی صحنه داشتند و پرفورمنس خوبی از خود نشان می‌دادند. او در ادامه به سراغ سایر قطعات مثل مجسمه از جمله «آشوب» و «مثل مجسمه» رفت. از آثار قدیمی تر نظیر «دیدار» و «منو رها کن» هم غافل نبود. اما در این بین دو قطعه این خواننده طرفداران ویژه‌ای داشت. یکی «سال درد» با ترانه «مونا برزویی» و آهنگ و تنظیم «معین راهبر» و دیگری هم «امپراطور». یراحی قطعه «امپراطور» را با استقبال ویژه و همخوانی دوستدارانش خواند و در کنار آنها خاطرات سال ۹۲ و آن مجموعه را مرور کرد. «مهم اینه»، «عطر تو» و «انفرادی» در ادامه کنسرت شنیده شد و بخش دیگر برنامه به اجرای «از خودت خبر بیار» اختصاص داشت. مهدی یراحی در این اثر گیتار آکوستیک می‌نواخت و به همراه نوازندگان گیتار بیس و گیتار الکتریک و پرکاشن به جلوی استیج آمد و روی صندلی های چوبی نشستند.

یکی دیگر از بخش‌های برنامه این خواننده که با استقبال طرفدارانش مواجه شد اجرای آثار عربی بود. قطعات شاد و ریتمیکی که با تکنوازی ساز قانون همراه بود. یراحی از «مینو قاسم پور» دعوت کرد و او در قطعات «غزال» و «من علمک» به همراه نوازنده پرکاشن دوئت جذابی داشتند. همچنین «توحید نوری» یکی دیگر از نوازنده‌های مهمان در این کنسرت بود. او پشت ساز پیانو قرار گرفت و در اجرای«هرجای دنیایی دلم اونجاست» و «باور نکن» با مهدی یراحی همراهی کرد. در بخش پایانی کنسرت هم «آرون حسینی» به ارکستر ملحق شد و در هنگام اجرای قطعه «شونه‌های تو»، ارکستر را همراهی کرد

«احسان علیخانی»، «روزبه بمانی»، «مونا برزویی»، «زهرا عاملی»، «رستاک حلاج»، «سعید زمانی»، «مهدی احمدوند»، «امیرعلی بهادری»، «زایا سلیمان»، «معین راهبر»، «هیراد حاتمی» و پدر مهدی یراحی به عنوان مهمانان ویژه در سانس دوم حضور داشتند.

«ساره بیات»، «حمید صفت»، «گلاره عباسی»، «رضا غفاری»، «شهاب رمضان»، «کوشان حداد»، «مهران عباسی»، «علی بحرینی»، «محمد شعبانی»، «ترانه مکرم»، «ایمان قیاسی»، «حامد میرفتاحی»، «سارا رسولزاده»، «مهسا کامیابی»، «محسن افشانی»، «حامد طاهریان»، «مهدی سوفالی»، «محمدحسین تفرشی» و «نیلوفر محبی» در سانس اول نظاره گر برنامه بودند.

شایان ذکر است که مهرداد احمدزاده (کیبورد و بک وکال)، مهبد شفیع‌نژاد (کیبورد)، حامد حمیدزاده (گیتار بیس)، مجید رضاپور (درامز)، عادل روح‌نواز(گیتار الکتریک)، حامد حمیدزاده(گیتار بیس)، امیر فقیه (سمپلر)، سیامک فتحی نیا (ساکسفون) و مینو قاسم‌پور (قانون) اعضای ارکستر به رهبری نیما رمضان (گیتار اسپانیش و الکتریک) در این کنسرت بودند.

کنسرت مهدی یراحی به تهیه کنندگی «مهدی کرد» و با همت شرکت «ققنوس» به مدیریت «محمدحسین توتونچیان» برگزار شد، همچنین «امیر فرشباف» وظیفه مدیریت هماهنگی را بر عهده داشت.

دیدگاه خود را بگذارید