بیوگرافی حمید طالب زاده

Hamid-Talebzadeh-Dokhtar-CS

حمید طالب زاده در فروردین ماه ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. وی بزرگ شده و ساکن تهران می یاشد ولی اصالت حمید طالب زاده آذربایجانی می‌باشد چون پدر بزرگ‌های حمید اهل ارومیه و زنجان هستند. وی خوانندگی را از هفت سالگی شروع کرد. در چهارده سالگی وارد دوره جدید از خواندن شد و از بهمن ماه ۱۳۷۶ فعالیت هنری خودش را به صورت رسمی آغاز کرد.

اولین آلبوم حمید، اسفند ماه ۱۳۷۹ منتشر شد. نخستین آلبوم رسمی‌اش که “ندای عاشقانه” نام داشت؛ و دومین آلبومش را با عنوان “چیکار کنم” در شهریور ۱۳۸۲ وارد بازار موسیقی شد.وی پس از دو آلبوم رسمی و مجاز در ایران، به دلیل عدم اخذ مجوز کنسرت و آلبومش از سوی مسئولان ذیربط ، آثارش را عمدتاً به صورت کلیپ‌های ویدئویی از شبکه‌های ماهواره‌ای منتشر می‌کرد. قطعه «همه چی آرومه» طالب‌زاده طرفداران زیادی دارد به گونه‌ای که در فصل اول آکادمی موسیقی گوگوش جزء ۱۰ ترانه اول بود؛ و در فیلم اخراجی‌ها ۳ از این قطعه در اواسط فیلم استفاده شد که حمید طالب‌زاده در مصاحبه‌ای عنوان کرده که از ترانه «همه چی آرومه» او نیز بدون کسب اجازه در فیلم اخراجی‌ها ۳ استفاده شده‌است.

مهاجرت به آمریکا

طالب‌زاده آبانماه ۱۳۹۱ که ایران را برای همیشه برای ادامه فعالیت‌های هنری به آمریکا ترک کرد. طالب‌زاده در آمریکا با کمپانی “آونگ” و “چلچراغ” همکاری دارد.

دیدگاه خود را بگذارید