کنسرت خواجه امیری در همدان , سنندج و کرمانشاه

احسان-خواجه-امیری

احسان خواجه امیری با همراهی گروهش به رهبری «هومن نامداری» و مدیریت «علی جعفری» در شهرهای همدان، سنندج و کرمانشاه روی صحنه می‌رود.

این خواننده محبوب جمعه، ۹ مرداد ۱۳۹۴ در سالن «بوعلی» همدان کنسرت برگزار می‌کند. سپس ۱۱ مرداد ماه در «مجتمع امام خمینی سنندج» برای هموطنان کرد هنرنمایی می‌کند. «کرمانشاه» مقصد بعدی خواجه‌امیری و گروهش خواهد بود. کنسرت احسان در کرمانشاه با استقبال زیادی از سوی مخاطبین روبرو شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پس از تمدید این برنامه، خواجه امیری در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ برای کرمانشاهی‌ها خواهد خواند.

او در این کنسرت‌ها، قطعاتی از آخرین آلبوم منتشر شده‌اش (پاییز، تنهایی) را همراه با قطعاتی از آلبوم «عاشقانه‌ها» و گلچینی از آثار قدیمی‌تر به اجرا در خواهد آورد.

تمامی این برنامه‌ها طی دو سانس در هر شب (۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰) برگزار خواهند شد. بلیت‌های کنسرت همدان از ۶۵ تا ۸۰ هزار تومان، سنندج از ۵۵ تا ۷۰ هزار تومان و کرمانشاه از ۴۵ تا ۸۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و از سایت ایران کنرت قابل خریداری است. این برنامه‌ها توسط موسسه «پرده سیزدهم» و به تهیه‌کنندگی «یوسف ناصری» برگزار خواهد شد.

گفتنی است کنسرت این خواننده در پایتخت احتمالاً اوایل مهرماه سال جاری برگزار می‌شود. تاریخ دقیق این برنامه متعاقباً اعلام خواهد شد. خواجه امیری تا پیش از کنسرتش در تهران، قطعه‌ی جدیدی نیز منتشر خواهد کرد.

دیدگاه خود را بگذارید