گروه مهندسی تیوان

گروه مهندسی تیوان متخصص در طراحی ساخت و اجرای سازه های ثابت و متحرک است. مجموعه تیوان از سال 1397 کار خود را با افراد با تجربه در زمینه های معماری و عمران آغاز کرد و بعد از گذشت 3 سال رزومه ای عالی در سراسر ایران بدست آورده است.

متریال قابل استفاده در این نوع سازه ها عمر مفید بالایی دارند و نسبت به سازه های دیگر مقرون به صرفه تر هستند.

استفاده از این سازه ها در تمامی اقلیم های آب و هوایی کاربردی و عمر بالایی دارد. پارچه پی وی سی که در این محصولات استفاده می شود قدرت کشش بسیار زیادی داشته و در مقابل وزن بار در هر متر مربع 100 تا 150 کیلوگرم وزن تحمل میکند.

پرکاربردترین محصولات سازه های چادری در زیر به اختصار توضیح داده شده است.

سقف متحرک : سازه هایی متحرک و قدرت پوشش بالا که باعث می شود در هر زمانی سقف را برداشته و از آسمان بهره ببریم. سقف متحرک برقی به کمک یک ریموت باز و بسته شده و فضایی متفاوت را برای ما ایجاد می کند.

برای پوشش سقف استخر، سقف تراس و سقف کافه رستوران از این محصول استفاده می شود. سازه از جنس فولاد و پارچه ای از جنس پی وی سی با عمر بالا و کشش زیاد دارد.

سایبان پارکینگ : در فضاهای شهری مجتمع ها و ادارات معمولا دارای ضای بازی برای پارک کردن ماشین ها هستند. در یک فضای بدون پوشش می توان سایبان پارکینگ با ظرفیت بالا طراحی و اجرا کرد. با داشتن سایبان پارکینگ در محوطه در شرایط بارانی و برفی ماشین ها کاملا تمیز می مانند و البته عمر ماشین به سبب داشتن سایبان افزایش می یابد.

علاوه بر این سایبان ها فضایی بسیار زیبا را از نظر بصری ایجاد می کنند.

سایبان پارکینگ

دیدگاه خود را بگذارید