دومین آهنگ مشترک چاوشی و سرلک برای شهرزاد منتشر می‌شود

چاوشی-سرلک

دومین آهنگ مشترک محسن چاوشی و سینا سرلک برای سریال «شهرزاد» همزمان با انتشار قسمت‌های منتشر می‌شود.  موفقیت‌های ویژه قطعه «کجایی» و که با اقبال عمومی و استقبال قابل توجه دوستداران موسیقی رو به رو شد، باعث شد همان تیم درتدارک قطعه جدیدی باشند و این اثر به زودی منتشر خواهد شد.

بخش‌هایی از قطعه جدید چاوشی و سرلک برای سریال «حسن فتحی» با گویش بختیاری اجرا شده است و در این بین همچون قطعه «کجایی»، ویدئو کلیپی نیز برای آن از سوی گروه سازنده این سریال پرطرفدار ساخته شده است که همزمان با انتشار قطعه جدید چاوشی و سرلک در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

اخبار انتشار دومین قطعه مشترک سینا سرلک و محسن چاوشی در حالی به بیروز درز کرده است که هر دوی این خواننده‌ها از توضیح بیشتر درباره این قطعه خودداری کردند و اعتقاد داشتند زمانی باید در این باره اطلاع‌رسانی شود که قطعیت تصمیم برای ارائه و قطعیت زمان انتشار آن مشخص شود.

محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» قطعاتی چون «همخواب»، «به رسم یادگار»، «کجایی» و «شهرزاد» را تولید و خوانده است که دراین بین قطعه «کجایی» که چاوشی، سینا سرلک را نیز در کنار خود می دید، به شدت در بین مخاطبان این سریال و دوستداران موسیقی موردتوجه قرار گرفت و با واکنش های مختلفی در جامعه و فضای مجازی رو به رو شد.

چاوشی پیش از این اعلام کرده بود که آلبوم جدیدش «امیر بی گزند» اواخر اسفند ماه امسال روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

دیدگاه خود را بگذارید

  • انــــــاهیـــــــتا 17 ژانویه 2016

    سلام پ کی؟ میاد