شیث رضایی از خوانندگی اش می گوید

شیث-رضایی

در روزگاری که تغییر شغل در میان مردم به یک عادت تبدیل شده است، اینکه فوتبالیستی مانند شیث رضایی، میکروفون در دست بگیرد و صدای خود را از حنجره آزاد کند، عجیب نیست. مدافع جنجالی سابق پرسپولیس، یک‌ بار دیگر در سرخط اخبار قرار گرفته و این‌بار حواشی‌اش دیگر ربطی به ماجراهای منشوری داخل مستطیل سبز و دادن خبر سقوط هواپیما به سرنشینان ندارد. شیث ناامید از بازگشت به فوتبال روی به خوانندگی آورده و با انتشار دو ترانه، درهای جدیدی را به روی خود باز کرده است؛ دو ترانه‌ای که حالا در شبکه‌های اجتماعی به سرعت زیاد درحال انتشار است.

مشروح گفت‌وگوی «شهروند» با شیث را در ادامه می‌خوانید:

* بعد از دو سه ‌سال دوباره خبرساز شدی …

به‌ هر حال مدت‌ها در ذهنم بود که به سمت خوانندگی بروم و برخی دوستانم اصرار به انجام این کار داشتند. در نهایت کار خودم را انجام دادم.

* از ترانه ابتدایی خود راضی هستی؟

بله، خودم که ترانه «باید بدونی» را خیلی دوست دارم. مهم‌تر از این برایم لطف بی‌شمار هواداران پرسپولیس بود. آنها در اینستاگرام به قدری به من محبت داشتند که نمی‌دانم چطور این محبت‌ها را جبران کنم. دست تک‌تکشان را می‌بوسم و امیدوارم بتوانم باز هم خوشحالشان کنم.

* البته مخالفانی هم داری!

هر انسانی مخالف و دشمن دارد اما برایم مهم نیست. به عشق و با تکیه بر هواداران پرسپولیس این کار را شروع کردم و ان‌شاءالله موفق باشم.

* خیلی‌ها می‌گویند برای جلب توجه دو ترانه خواندی و دیگر ادامه نمی‌دهی. اینطور است؟

شک نکنید که این‌گونه نیست. من ابتدای راه هستم و از آن دسته افرادی نیستم که دو آهنگ بخوانم و دیگر کارم تمام شود. از حالا دنبال کارهای آلبومم هستم و در برنامه‌های آینده‌ام نیز کنسرت قرار دارد.

* کنسرت؟! احتمالا خوب بفروشد…!

شک نکنید یکی از بزرگ‌ترین کنسرت‌های ایران را ترتیب می‌دهم. شک ندارم هواداران پرسپولیس سالن کنسرت مرا منفجر می‌کنند. اینها رویا نیست و باور دارم در این مسیر موفق می‌شوم.

* حالا که اینقدر امیدوار هستی، مجوز فعالیت گرفته‌ای؟

بله، همین دو ترانه‌ای که از من بیرون آمده، از شعر و ملودی گرفته تا عکس و صدای خودم مجوز دارد و مشکلی برای ادامه فعالیتم از این نظر وجود نخواهد داشت.

* در این چند روز که نخستین ترانه‌ات منتشر شده، خیلی‌ها می‌گویند صدایت دستگاهی است و افکت‌های زیادی در آن به کار رفته؛ واقعا اینطور است؟

به هیچ‌عنوان اینطور نیست و صدای من کاملا زنده و برای خودم است. هیچ افکتی در صدای من وجود ندارد. قبل از انتشار آهنگم حتی فرزاد فرزین هم صدایم را تأیید کرد و مورد تحسین قرار داد. اینها حاشیه‌سازی برخی دشمنان است که من اهمیتی نمی‌دهم.

* از این بحث که بگذریم، نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟

مگر می‌شود دنبال نکنم؟ پرسپولیس همه عشق من است و خوشحالم که تیم کم‌کم به روزهای اوج برمی‌گردد. تیم خیلی خوبی داریم و ان‌شاءالله امسال بعد از چند ‌سال دوباره قهرمان شویم. امیدوارم هرچه سریع‌تر وضع دروازه‌بان تیم هم مشخص شود و بدون مشکل، نیم‌فصل دوم را شروع کنیم.

* حالا که به موضوع دروازه‌بان اشاره کردی، از سوشا خبر داری؟

خبر خاصی ندارم؛ فقط امیدوارم سوشا خیلی زود مشکلش حل شود و به فوتبال برگردد. حیف است فوتبال او نابود شود.

* حرف خاصی نمانده است؟

باز هم از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم. این را هم بگویم که طبیعی است خیلی‌ها نوع صدا و کار خوانندگی مرا دوست نداشته باشند. هر کس سلیقه‌ای دارد و من به همه سلایق احترام می‌گذارم.

دیدگاه خود را بگذارید