اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد- الو زردی

دستگاه زردی نوزاد  دستگاهی است که با تابش نور مخصوص به بدن کودک موجب دفع بیلی روبین اضافی نوزاد شده و زردی نوزاد را از بین میبرد .

برخی از نوزادان دچار مشکل زردی می شوند که علائم آن میتواند زرد شدن سفیده چشم و رنگ پوست باشد و علت ایجاد این مشکل ناتوانی نوزاد در دفع بیلی روبین اضافی بدن است .

اگر نوزاد شما این مشکل را داشته باشد اصلا جای نگرانی نیست زیرا که با پیشرفت تکنولوژی و وجود دستگاه های زردی نوزاد به روشی آسان و سریع در منزل قابل درمان است .
ولی به هیچ وجه نباید نسبت به درمان زردی نوزاد بی تفاوت باشید و هر چه سریع تر باید اقدامات لازم را برای درمان نوزاد خود انجام دهید .
اجاره دستگاه زردی نوزاد و انجام فتوتراپی در منزل مقرون به صرفه تر از خرید آن است زیرا که شما فقط برای چند روز به این دستگاه احتیاج دارید و زردی در نوزادان تنها یکبار اتفاق می افتد و قابل برگشت نمی باشد و همچنین هزینه خرید دستگاه زردی بسیار بیشتر از اجاره آن می باشد .

بنابراین مطمئن باشید با اجاره دستگاه نیز میتوانید به بهترین شکل و در کمال آرامش نوزاد خود را در منزل تحت معالجه قرار دهید .
یک متخصص مراقبت های بهداشتی، آزمایش خون را بر روی نوزاد شما انجام می دهد تا سطح بیلی روبین در خون نوزاد شما را بررسی کند. هنگامی که سطح بیلی روبین به اندازه ای است که نیازمند درمان است، از دستگاه فتوتراپی استفاده می شود.
دستگاه زردی نوزاد دارای مکانیسم بسیار پیچیده ای با نور و طول موج 480 نانومتر، لامپ های ضد حرارت و طراحی بسیار خاص و ویژه می باشد.

مزیت های اجاره دستگاه زردی نوزاد

  • کاهش دوره درمان نوزاد (شما تقریبا در سه روز میتوانید نوزاد خود را درمان کنید .)
  • کاهش بسیار هزینه های درمان
  • عدم از بستری کردن نوزاد در بیمارستان و جلوگیری از ابتلای نوزاد به بیماری های عفونی در بیمارستان
  • عدم نیاز به جدا کردن والدین و نوزاد از یکدیگر و از بین بردن نگرانی ها
  • قابلیت حمل و جابه جایی دستگاه

 

اندازه ، ویژگی ها و کارکرد های دستگاه های زردی نوزاد با یکدیگر متفاوت هستند. و هم اکنون پیشرفته ترین آنها دستگاه های سه بعدی زردی نوزاد است که بدون چشم بند ،کار درمان را به بهترین شکل و مطمئن ترین شیوه انجام میدهد .

نوزاد را بدون لباس در ستگاه های زردی نوزاد می خوابانند تا بدنش در معرض تابش اشعه های مرئی و نامرئی با طول موج و زاویه استاندارد قرار بگیرد و بدون اینکه ناراحتی و دردی را برای نوزاد ایجاد نماید زردی را کاملا از بین میبرد .

هنگام استفاده کردن از دستگاه باید به مدت 15 دقیقه منتظر ماند تا دماسنج تعبیه شده دستگاه با دمای محیط تطبیق داده شود .
دقت کنید : دمای اتاق باید مابین 28 الی 32 درجه سانتی گراد باشد . و نوزاد در طول دوره درمان نباید در یک موقعیت یکسان قرار بگیرد و هر 1 ساعت باید موقعیت او را تغییر داد تا نور لامپ دستگاه به تمامی سطح پوست نوزاد بتابد .

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد .

از کجا دستگاه زردی نوزاد اجاره کنم ؟

مسلما الو زردی مطمئن ترین سایتی هست که می توانید خیلی سریع و مطمئن سفارش دهید . اگر ساکن مناطق زیر هستید میتوانید با کلیک روی آنها دستگاه زردی را اجاره کنید و اگر ساکن سایر جاها هستید میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید :

اجاره دستگاه زردی نوزاد در جنوب تهران

اجاره دستگاه زردی نوزاد در شرق تهران

تلفن : 02144523075

تلفن همراه : 09192317131

دیدگاه خود را بگذارید