محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری در فیلم بالیوودی بازی میکنن

گلزار--بهادری

پروانه ساخت بالیوودی فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به تهیه کنندگی «جواد نوروزبیگی» و حضور «محمدرضا گلزار» و «بنیامین بهادری» به عنوان بازیگر، توسط سازمان سینمایی هندوستان (I&B) صادر شد.

فیلم سینمایی «سلام بمبئی» که این روز‌ها در مرحله پیش تولید به سر می‌برد، با صادر شدن پروانه ساخت بالیوودی آن، قراراست طبق برنامه ریزیهای انجام شده، نیمه اول بهمن سال جاری در «هندوستان» کلید زده شود.

این پروژه سینمایی با حمایت دکتر «غلامرضا انصاری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند و دیگر همکارانشان در «دهلی» و «بمبئی» و همچنین باحمایت سفیردولت هندوستان در ایران، وارد مرحله پیش تولید در این کشور میشود، تا ساخت اولین فیلم محصول مشترک موسسه سینمائی «قاب آسمان» از ایران و «کمپانی موشن پیکچرز» هند، در شهر «بمبئی» جلوی دوربین برود.

با قطعی شدن حضور «محمد رضا گلزار»، «دیامیرزا» و «گلشن گروور» در پروژه سینمایی «سلام بمبئی»، «بنیامین بهادری» نیز باعقد قرارداد، به این پروژه سینمایی پیوست؛ این خواننده که برای اولین بار پا به دنیای بازیگری می‌گذارد، پس از «محمد رضا گلزار» که علاوه بر بازیگری سابقه فعالیت در عرصه موسیقی را نیز دارد، دومین بازیگر ایرانی است که به نقش آفرینی دراین پروژه سینمایی مشترک می‌پردازد.

بر خلاف آنچه پیشتر در برخی خبر‌ها عنوان شده بود، «بنیامین بهادری» در این فیلم نقش دوست «گلزار» را  ایفا می‌کند.

«سلام بمبئی» به کارگردانی «قربان محمدپور» که ملودرامی عاشقانه است، داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند.

دیدگاه خود را بگذارید