برنامه کنسرت های اروپایی سالار عقیلی

سالار-عقیلی

سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی، اواخر دی ماه سال جاری به اروپا سفر می‌کند و به همراه گروه موسیقی «سور» به سرپرستی «مجید مولانیا» در شهرهای مختلف به برگزاری تورکنسرت‌های خود می‌پردازد.

این کنسرت‌ها دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد و سالار عقیلی طبق برنامه ریزیهای انجام شده، ابتدا طی تاریخ ۲۶ دی ماه در شهر روتردام کشور هلند به دیدار دوستدارانش می‌رود، سپس ۲۷ دیماه در شهر دوسلدورف آلمان کنسرت خواهد داشت، وی پس از اجرای آلمان به انگلیس سفر می‌کند و ۳ بهمن ماه در شهر لندن کنسرتی را برگزار خواهد کرد، بعد از این اجرا هم طی تاریخ ۴ بهمن ماه شهر منچستر میزبان این خواننده و همراهانش خواهد بود.

مجید مولانیا (آهنگساز و نوازنده تار)، جمشید صفرزاده (سنتور)، حمید قنبری (تنبک)، صابر سوری (عود)، بهزاد حسن‌زاده (کمانچه)، امین دادوری (دف) و علیرضا دریایی (کمانچه) به عنوان نوازنده در کنار سالار عقیلی، در این تور کنسرت‌ها به هنرنمایی خواهند پرداخت.

علاقه متدان برای تهیه بلیت می توانند با شماره های ۰۰۳۱۶۸۴۹۹۶۲۰۸ (هلند)، ۰۰۳۲۴۶۶۱۸۳۲۵۶ (بلژیک)، ۰۰۴۹۱۵۷۳۱۲۲۳۲۳۱ (آلمان) و ۰۰۴۴۷۴۹۰۰۳۶۹۹۶ و ۰۰۴۴۷۴۹۰۰۳۶۰۳۴ (انگلستان) تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است که آلبوم «یار مست» از گروه موسیقی «سور» به خوانندگی «سالار عقیلی»، تابستان ۱۳۹۲ روانه بازار موسیقی شده است.

دیدگاه خود را بگذارید